en alldeles lagom onsdag

De blev inte lika mkt hästar idag som jag hade trott men lite belv de :) Förts va de slädtur hos Birgitta med Ida och Celina, sen åke jag till stallet och red up på Strimma en sväng.
Va hem och käkade på lyktan med mamma och Alex och sen kom Sandra och Niklas och hämtade mig så bar de iväg till stallet igen. Då red jag undri och Sandra hade Freyr. Gick riktigt bra på Undri när han fick gå ute i hage, världens finaste tölt och jätte bra framåt bjudning!

Imorn ska jag upp tidigt och gå till Lotten, mocka lite och så ska jag rida lite hade jag tänkt, får väl se om hon sak med annars tänkte jag försöka ta Sacha själv, får väl se ur de går, men vill så gärna prova :) Sen blir de stallet och rida, hem prova snöskoter och sen vidare till stallet igen. De är väldigt mkt fram och tillbaka men hästarna är ju mitt liv och de jag vill hålla på med!

Ska slänga upp nån bild från dagen imorn, har inte min data så kan inte skicak över bilderna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0