yo-ga

Första skoldan idag och jag känner mig rätt nöjd med vårt nya schema ändå ;) va ju lite orolig där ett tag men nu har de ordnat upp sig :p De är alltid lika kul att kolla på förvirrade ettor som springer runt och försöker hitta men som bara hamnar fel och dom som tror dom hittar och hamnar fel haha xD ibland känner man sig lite elak när man skule kunna hjälpa dom men man har ju varit där sj och de är ju deras tur att lida lite ;)

Gick på yoga idag och de va hur skönt som helst måste jag säga!! Verkligen värt att prova. Jag ska nog försöka gå på de två ggr i veckan tror jag + att jag tänkte hinna me att gymma typ 3 ggr i veckan oxå. De känns riktigt bra att äntligen börja röra på sig lite ochfå göra nått man tkr är kul :)


så här vig kommer jag väl aldrig att bli men de kanske kan bli lite bättre...

Nu ska jag upp och sova och laddda lite batterier inför morgondagens tripp ut i skogen. Vi blir kvar där till sönda om de inte är nått som går alldeles för fel ;) haha  men de tror jag inte ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0