vi överlevde överlevnaden

Har äntlige piggnat till lite. Har legat på soffan och sovit typ sen jag kom hem, ätit en riktigt god hamburgare och nu måsr jag mkt bättre =) De är rätt otroligt vad 2 dygn i skogen utan mat och tillräckligt med sömn kan påverka en ;) Haha, men de va en riktig upplevelse men jag tänker nog aldrig göra om de... Jag sover hellre hemma i min egen säng än under en gran med en sten i ryggen och mygg surrande runt huvudet.  Att de blåser iskallt på natten gör inte heller saken mkt bättre ;p

Men annars va de rätt kul, vi fick en snigel på kroken den åkte ner i kastrullen och sen när vi väl fick en riktig fisk så fick vi inte igång elden, haha de skulle man kunna kalla TYPISKT!


Innan avfärd ;)


Lördag, vi lagar sen frukost....


...groblad med lite låbär och enbär, låter de gott??


lördag em, och vi är uttråkade...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0