regn idag igen...

Sitter i soffan med datan i knät och fötter som värker!! Tror jag har gått och stått alldeles för mkt ida... jag har ju ett så himla tungt och krävande arbete ;) haha :p nej men idag har de varit lite fart och vi har fått in lite nya möbler och grejer och så har vi rensat ur lite =)
Hann snacka med Lisa en lite snabbis innan jag skulle hem och de är alltid nice :)

Regnet bara öser ner och jag känner mig inte alls motiverad att gå upp och ta tag i mitt stökiga rum... hade ju tänkt städa de häromdan men de blev ju inte av... Men nu MÅSTE jag verkligrn :(

Hoppas iaf på att de kommer bli en toppen helg med en massa roliga människor! :D


Haha, så jäkla rolig bild :p haha och allt är Rebeckas fel ;) Saknar varma sommarkvällar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0