precis vad jag behövde

Har haft en lite annorlunda em med Rasmus :p hoppade bussen med honom och sen va jag med honom tills Ida kom hem typ 3 timmar senare ;) haha
Vi plockade körsbär, tävlade om vem som spotta kärnorna i en skål, åt kakor, löste korsord och pratade ;p
Sen kom Ida och resten av familjen hem och då blev de lite snacka och god mat :)

Har kännt mig riktigt nere typ hela dan men den här em va nått jag verkligen behövde. Jag behövde ha roligt!! Men nu på kvällenva de typ samma känsla som kom tillbaka, värdelös och otillräcklig..... Vet inte riktig vad jag ska göra åt saken, har en lite idé, eller snarare så att de är en sak jag vet att jag måste ändra på...
Men skit samma! Imorn ikväll ska jag ha ritigt kul och Hanna ska med, vilket känns helt underbart! Hon och jag måste prata!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0