min telefon <3

eftersom jag bara är lite beroende av min kära lilla telefon så tänkte jag svara på den här listan från Cosmo ;)


Ta fram telefonboken i din mobil. Bläddra fram till det namn som har följande plats...

Har du kysst nummer 7? Nepp

Brukar du hänga med nummer 19? Ibland i skolan =)

Gillar du nummer 26? Ja de gör jag :D:D

Är 15 din bästis? De skulle ja ginte vilja påstå...

Älskar du nr 10? Nej

Är nr 20 bra? Jag tkr de, men inte alla andra...

Har du träffat nr 9 i veckan? Nopp

Har nr 16 gått i samma klass som du? Ja vi går i samma klass :D och typ samma förr :)

Vet du om nr 31 har ett förhållande? Tror inte de, men de är mkt man inte vet ;)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0