man kan alltid försöka

De är riktigt skönt att kunna säga att man börjar i skolan på torsdag och inte imorn. Torsdag känns mer tidlöst och avlägset ;) Men de kommer bli riktigt skönt att börja igen och få lite ordning på livet igen.

Men när skolan börjar börjar också mitt nya liv (haha, hur många gånger har man inte sagt de)
jag ska:
börja gymma med Hanna
ev. börja på yoga
Städa oftare (haha ;))
börja i tid med skolgrejer så man slipper sitta och plugga natten innan ett arbete ska in/ett prov...

Undra om jag kommer klara av allt de här... vi får väl se ;) haha

Ida och jag har lite planer på att åka till London på jullovet. De känns som om att de skulle kunna bli en riktigt rolig upplevelse, jag menar, Ida och jag i en storstad.... de kan inte gå annat än galet ;) haha
Men de är kul att ha en plan och sen får vi ju se hur de blir men jag hoppas verkligen att vi kommer iväg :) Så nu gäller de bara att få ihop lite pengar. Jobba, jobba, jobba!!! =)


haha, en inte allt för vacker Öregrunds bild xD haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0