en regnig dag...

Nu har jag precis tvättat bort ansiktsmasken från ansiktet, strukit på första lagret lack på naglarna och sen blir de klippning. Vilken tur att re regnar idag för då känns de ännu bättre när man göra sånna är smågrejer, man mår liksom bättre :) Om bara annonsbladet hade kommit i postlådan så hade dagen redan varit nästan perfekt, men så klart så den enda gången på hela året som jag verkligen vill läsa de nedrans bladet så kommer de inte! Vissa skulle kalla de otur, men jag säger bara ödet ;) haha nejdå, klart jag ska läsa den, Eve får hel enkelt plocka upp ett på väg hem från jobbet ;p

Ska snart käka lunch med lilli, och sen kommer äntligen Hanna <3 Åhhh, vad de va länge sen vi sågs (!!!) De kommer bli prat, prat, prat men jag gillar´t! :D De känns så skönt att jag har hittat någon som hon, de va precis vad som behövdes i mitt liv, så tack Hanna för att du finns! :) <3


Inte den vackraste bilden på oss men de va en riktigt rolig kväll!

Vi kommer äga allt och alla när vi börjar imorn, de kommer nog bli ett otroligt roligt  år ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0