usch!

Jag är så jävla besvike just nu!!!! De blir inte jobb för mig på frötuna gård... fick mail av Anna alldeles nyss att dom hade fått två praktikanter som kunde börja redan i maj och jag förstår ju att de är mer lockande... så de blir inte stenholmen, inte frötuna..... så nu har jag helt plötsligt hal sommaren som ja ginte ska göra nånting... tur att jag fick jobb på kommunen iaf och tur att jag kan få jobba lite i stallet om jag vill.
Men jag ska höra med bärby igen och kanske med nått annar stall också....

Jag har iaf hört med Maik om jag kan få va med honom lite på sommarn och få börja lära mig lite om hovslageriet, och de känns riktigt kul hoppas bara att han svarar "JA" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0