snabbrätt

Den här dagen har gått riktigt fort! Sitter upp på Christians rum som är förnuvarande också är mitt rum :) han spelar tv-spel och jag försöker komma fram till om jag ska vara duktig och plugga eller inte... de är inte lätt inte.

Skvallrade lite med Malin när vi gick till bussen, alltid lika kul! Får se om jag kankse hänger med henne på fest imorn, har inte riktigt bestämmt mig än... De vore riktigt kul, men har en massa grejer jag behöver göra...

Vi valde böcker på svenskan idag och jag valde Flugornas Herre, har typ läst 20 sidor och jag tycker att den är skriven så konstigt, konstiga meningar och den hoppar så konstigt från sak till sak, aja, man kanske komme rin i de så småning om :p
Jag ska nog försöka läsa lite mer i den och sen kanske läsa lite om jordbruken till SvÖoÄ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0