plugga och städa

kl är snart 6 och jag har inte hunnit börja med de jag ska göra än.... kom hem för en timme sen så de kanske inte är så konstigt. Men jag ska hinna med att: skriva fysik rapporten
kolla klart på New Moon
läsa klart texten i SvÖoÄ
kolla igenom tyskan
Städa rummet!
Allt de ska jag hinna med, men de är inget katastrof ifall nått inte hinns med för jag har ju som tur är inga läxor :) Men rummet måste städas eftersom att mormor kommer imorn och då ska dom sova på mitt rum... De finns nog inget värrä än när folk ska bo i ens rum, särksilt när man går i skolan och ska upp på morronen. Jag kan ju inte liksom bestämma dagen innan vad jag ska ha för kläder, de måste bestämmas på morronen för de beror ju helt på vilket humör man är på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0