mitt

Allt gick bra i stallet, tog ut Kolan på en lite ridtur i den soliga kvällsvädret :) De va riktigt mysit!
Tycker att jag var duktig som faktiskt, tro de eller ej, cyklade till stallet :) De va riktigt skönt, men fick skjuts hem för de började bli så kallt ;) Fast egentligen var de nog mörkrädslan som tog över :p

Vi tog ut Theran och Strimma på en lite promenad. Båda va riktigt pigga! =)


Har hittat ett armband som jag verkligan, verkligen vill ha! De finns på Cocoo.se, så himla snyggt! Fast jag har funderat på att göra ett sånt senare i livet, ett eget med berlocker från olika ställen i världen som jag förhoppnings vis varit på då =)



Man kan inget annat än att älska de!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0