en bra dag

Tja! =)
Jag är på ett så himla bra humör just nu :) Vet inte riktigt varför, men de är härligt att vara glad :) Igår va jag berädd att verkligen försvara och stå upp för mig själv men idag behövdes inte de. Men de händer säkert imorn, och om de gör de så känner jag att de kan va skönt att jag i alla fall vara glad idag!

Försökte sola en sväng efter skolan men de va inte alls lika skönt som igår, de blåste lldeles för mycke, så kemirapporten fick lite tid istället.... inte direkt kul och de va ännu värre när de va över 2 veckorsen vi gjorde den så de va ju inte direkt lätt att hänga med i alla uträkningar :p men jag grejade de och nu ska jag bara renskriva den och de gör jag imorn i skolan. Har ju håla både på morgonen och efter kemin, så jag hoppas på att maria är kvar ett tag så jag ev hinner skriva de allra sista :)

Nu ska jag sova så jag orkar upp tidigt imorn, mobilen ringer 06.24 och då är de bara att kliva upp och se glad ut :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0