uppdate nr 2

Hej! Va till Ida idag på dan, allti lika kul :) sen va jag ju till stallet och red Fabbe en sväng. Efter de vart de hem till Ida igen och kolla på film en stund innan jag skulle hem och äta :p Nu har jag vadrti till ICA med mamma, köpte godis! :D Men de va väldigt jobbit på ICA för de va en massa hockeytöntar där! Dom komju inte direkt från lilla Gimo om man säger så :p dom va otroligt jobbiga, gick och skrek och levde om. Jobbiga helt enkelt!! Är glad att jag kom hem levande iaf :p men vet ju aldrig med sånna där huliganer :p haha nej nu ska jag g¨å och byta om.. ska till stallet igen. Ikväll ska jag rida Undri och longera Kolan hade jag tänkt :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0