swimmen

Tyskprovet gick nog rätt så bra idag tror jag... men man vet ju aldrig när Anita rättar så blir allt man skriver fel :p Hade ju matte idag vilket inte kändes så bra med tanke på att jag inte gjort nån ting alls på typ 2 veckor :S så därför blir det till att göra matte idag, suck! inte kul men de måste göras... sen har jag ju engelska läxa tills imorn oxå fast den tänker jag nog göra imorn bitti de brukar funka ;)

Har bestämmt mig för att börja simma en dag i veckan de kommer nog bli antagligen bli på måndagar innan skolan :) lr på fredagar efterskolan...
ska åka ner med mamma och köpa ett badkort, för har man väl lagt pengar på ett sånt så kan man inte smita undan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0