städ

sitter här ner vid datan igen men de är faktist Tilas fel.... hon kom uppspringande tikk mig med en väldig fart och började stöka runt på mitt rum! så de va ju bara å gå ner med henne igen men då visade de sig att Eve dammsuger så hon hade väl antagligen blivit rädd för de skule jag tro.... så nu sitter jag här med henne i knät och väntar på att Eve ska bli klar så jag kan gå upp och fortsätta städa... har faktiskt plockat undan lite mer än hälften av alla kläder nu :p sen ska jag plocka undan resten sen blir de dammsugning av rummet och sen städning  av hallen + toan.... usch en sån rolig dag! haha kanske inte :p men städa måste man göra ibland även om de inte är roligt :p det jobbbiga är de att jag är expert på att stöka till vilket gör att jag behöver städa ganksa ofta :p nej nu ska jag gå upp och fortsätta :p

LATER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0