serienörd!

ibland så undrar jag hur man fungerar igentligen... hur kommer de sig att de man måste göra vill man aldrig göra men de man inte borde göra VILL man göra. De är nått som är väldigt konstigt... med detta vill jag helt enkelt säga att jag inte har börjat läsa min bok än... utan just nu ligger jag och kollar på tv, Närmare bestämmt på 2½ men <3 de är så grymt bra!! synd bara att jag sett avsnitten förr :p men de går att titta på iaf :) Men om de är nått jag verkligen vill se så är de How I met your mother! De är nog min absoluta favoritserie! :D men jag gillar de flesta serier :) jag är nog en riktig serienörd! De finns ju inget bättre än att sitta vis tv och kolla på en riktigt bra serie :) LOST, Desperate Housewives, Gray´s Anatomy, Scrubs, 2½ men, Gossip Girl, Simpson, Familyguy, True Blood, How I met your Mother, The Big Bang Theory, 7th heaven, Wildfire, Gilmore Girls, Vänner, Joey, Home and away, Fresh prince in Belair, Nanny, Men in trees... oj, nu har jag räknat upp en hel del, men har säkert glömmt nån :p aja, nu ska jag stänga va datan ett tag och läsa lite :) men de här är nog inte kvällens sista inlägg! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0