sent med rapport

Trodde först att de inte skulle bli nått inlägg ikväll eftersom att internet först inte funkade här uppe, men de dök upp tillslut :p vilken tur! :D
Har skrivit klart min labrapport nu ikväll, de tog ju inte ens en timme!! Fattar inte vrf man jämt går och skuter upp sånna saket till sista kvällen när det går så fort och smidigt att göra dom första dan... men de är ju faktiskt så att man skriver allra bäst under press, iaf så tkr jag att de är så :p hade faktiskt tänkt börja med fysikrapporten på labben vi gjorde idag... men väska med pappret i ligger typ... 1 meter bort och jag orkar inte hämta den Xd lat? Svar: JA! XD men orkar inte, men harverkligen lust att skriva lite på den nu så igentligen skulle jag väl passa på... men de är bättre om jag läser svenskaboken :p
haha kom å tänka på en komentar som någon sa idag, måste säga den till Lisa imorn för å se om hon kommer ihåg ;) haha XD nej nu ska jag nog läsa boken en stund sen ska jag sova, gonatt! :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Om jag kommer ihåg :D hahahah

2009-09-30 @ 14:53:21
URL: http://liwsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0