onsdas kväll

De är 5 grader ute, inte direkt de bästa temperaturen att åka moppe i :p De va ju riktigt kall kan jag säga :p Nu sitter jag och myser i min säng med data i knät och väntar på att True Blood ska börja :) sen ikväll ska Tila sova med mig eftersom att Eve inte är hemma :p Mysit! :)
Imorn ska jag in till stan med LLKS och Rebecca :) jag ska köpa "min" sjal på Indiska, converse om jag hittar dom som jag vill ha :p ska kolla på en vinterjacka oxå... sen måste jag kika om böckerna från min serie har kommit till sverige än och sen ska jag kankse köpa nån tröja lr nått :p de vart en ganska lång lista ändå :p

Just nu sitter jag och snackar med Carro som ska hjälpa mig att förstå SJs tidtabeller :p jag vet jag är ganksa så sämst :p men thats life ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0