Latardagen nr 1

haha okej, sovmorgon vart de ju inte precis... fick sms av LLKS kvart över 9 att dom hade börjat svenskan tidigare, så de va ju bara att slänga sig in i duschen och ge sig av till skolan. Va där till typ10 ooch sen vart de en timme svenska... böt ut min extremt tråkiga bok till en ny... bara de att den nya är typ dubbelt så tjock och jag har bara två veckor på mig att bli klar, hoppas jag hinner :P
Sen vart de lunch :) efter de så hade vi håla ända fram till kvart i 3... så vi satt och läste ett tag och sen så låg jag och sov på soffan i vårat hus :p sov väl typ nstan hela tiden;) de va nog lite synd om martin som satt och läste medans jag sov, va ju inge vidare sällskap direkt ;) haha :p
enart e tyska som inte direkt va så roligt... vi han inte ens gå igenom alla rätta svaren som vi måste ha till provet som vi ska ha på tisda... de tkr jag va dåligt!!

Nu på kvälle har jag varit i stallet och ridit både Kolan och Undri så nu har jag träningvärk på gårdagens träningsvärk xD menmen kul va de iaf! :) nu ska jag nog ta och gå upp och läsa lite i min nya tjockisbok! :)

Gonatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0