hälsa på Karlsson dagen

okej, den här dan kommer nog bli rolig :) först ska jag hjälpa mamma att pplantera om lite blommor, de är ju inte så värst kul :p men efter de ska jag duscha och sen åka till Ida och hälsa på lite :) funderar på om jag ska ha mina nya skinnbyxor på mig... hmm... men skippar nog de med tanke på att jag ska åka moppe. Vill ju inte förstöra dom.
Vid 3 ska jag till stallet och rida :) får se om de blir en eller två hästar idag :p kanske t.o.m. tre :p vet met, vem vet :p men nu ska jag gå och börja med min händelserika dag ;) justde, sen måste jag ju skriva min labrapport har ju inte gjort de än :S jag som ar tjatat så mkt om den :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0