~!~

har vart en väldigt slapp dag idag, först samhäll där vi snackade om dödsstraff sen ingen engelska så vi flyttade upp idrotten och hade teori ist  :p vi snackade om HLR och sånt, sen vart de hängning, av dockan, inne i spegelrummet XD haha
sen va de ju såklart matte, dagens höjdpunkt :p haha not! ;) men vi har ändå ganksa roligt på våra lektioner :) har t.o.m. hunnit vara i stallet på  em, red Kolan en sväng... får se om jag rider Undri ikväll... de beror på om jag orkar, är rätt så trött! :/
Är jätte sugen på att gå ut och gå!! Men de är så sablans kallt ute så man vill ju bara stanna inne :p får sitta här och värma mig vid datan ist :p de är inte direkt nått jag lider av att göra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0