En riktig Karlssons dag!

Tjoho! Vem är de som uppdaterar sin blogg efter 2 på natten?? (lr morronen som elin skulle säga XD) Jo, de är jag :p har varit hemma hos Ida och kom hem alldeles nyss. Ida, jag och Elin har suttit och snackat i deras kök,
gamla minnen och pinsamheter :p haha riktigt kul faktiskt :)
Jag longerade Kolan ikväll, han va jätte duktig :) vart riktigt glad över vad vi åstakom :p Sen red jag Undri vilket inte va lika roligt eftersom han bara stannar!! När vi va klara i stallet så åkte jag med Ida hem. Då snackade vi en hel del allvar innan de började spåra ur :p haha.... efter typ 3 timmars babbel med damerna så gick vi in i salen där Sussie hade suttit och byggt pussel. Vi lyckades bygga till en heldel innan jag tillslut beslutade mig för att åka hem i mörkret.


Jag & Ida på förmiddan! :)


Undri...





Hoppas morgon dagen blir bättre på ett vis... Ida vet vad jag menar ;) men de vore mkt enklare om de bara var att säga vad man tkr utan att få en hel föreläsning om att de man tkr är fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0