daglig rutin

Mamma vart lite galen på mig när de första jag gjorde när jag kom hem var att slå på datan. Men de ingår i min dagliga rutin att först kolla mailen och sen logga in på bloggen och fb. De bara är så! :p nu har jag kollat runt på lite bloggar, finns nästan inget roligare :) sen ska jag, om bara en liten liten stund, börja skriva på min fysikrapport. Är inte alls särskilt motiverad men va ska man göra :p de är bara att offra sig :p haha... fast igentligen... de är ju bättre om jag äser Engelska eftersom den ska vara klar till imorn... ja så får de bli... nu blir de engelska! Jiha! haha :p
men först ska jag bara lägga in lite bilder från denhär datan på mitt USB-minne :) Ligger nämligen uppe i min säng och skriver, använder pappas data ;) haha :p


Inte direkt världens bästa bild, med de är minnen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0