bild med text...

red ut på Fabbe idag, de va lika härligt väder som igår så de va alldeles perfekt :) hade igentligen tänkt att åka till stallet ikväll me och rida kolan en sväng men hinner nog inte de... måste ju göra tyska och sen har jag enelska läxa till imorn oxå... så de får nog bli en tur på Kolabus på tisda iat :) 


okej, nu ska vi se här... ska lägga upp lite bilder från mobilen de blir en liten blandad kompott :)



 
ombord på Briggen Gerda

 
Alex och Tila  (synd att glasögonen skuggar :/ )

 
Tequila

 
Elin & Elise                                           Tilson

 
Ida                                                      Rebecka

 
Fabbe, efter gårdagens barbackaritt        Undri

 
Kolan <3

De här va iaf några av alla bilderna jag har på mobilen :p nu ska jag fortsätta med tyskan... ska bara ringa till Stig och säga att jag inte kommer till stallet ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0