dagens som inte började så bra

OJOJOJ!!! Försov mig! En hel halv timme!! De kanske inte låter så värst farligt med tanke på att jag vaknade för 40 min (07.06) sen och är redan helt klar..... med de är så himla jobbit att sova längre än vad man tänkt sig för man blir så himla stressad. Iaf så blir jag de, även fast jag vet att jag kommer hinna. Men idag hann jag ju väldigt bra ;) haha :p snart, lr om typ 20 min ska jag åka till skolan, ska ta moppen idag för ska till stallet sen direkt efter skolan :) Nej nu måste jag nog gå och packa väskan så att jag inte glömmer nåt :p 
HA DE BRA IDAG!! FÖR DE SKA JAG HA!! :D


Mina söta klasskompisar! (minus Rebecca)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0