after school

Sjuk! Har 38.3 gradersfeber och ont i huvet. Inte kul! De låter ju inte särskilt mkt att ha 38.3 men har man 36 i vanliga fall så är de faktist en hel del. Men de är iaf skönt att jag inte blir sådär helt död när jag har feber, de är inte förens typ vid 39.5-40 som jag brukar känna mig riktigt dålig. Så lite saker orkar jag ändå med att göra vilket är skönt. Synd bara att de inte blir någe stall ikväll, hade sätt fram emot att rida Kolan och Undri ikväll. Men så blir de inte... :/
Mamma hade iaf varit snäll och köpt vanlijmunkar på ICA som vi fikade på när vi kom hem, de va gott :) de va iaf ett plus :) och tyskaprovet idag gick nog ganska så bra, trots att jag inte pluggat särskilt mkt... hoppas de blir MVG, de vore toppen! Har ju inte kollat vad jag hade på förra provet heller så jag vet ju inte hur jag ligger till :p men ska kolla upp de nästa gång när man får veta hur detta prov gick... Men de vore så extremt kul om jag har/hade MVG på båda proven, vill verkligen ha de i betyget! Oj va mkt jag har skrivit, de va ju inte direkt vad jag hade tänkt... menmen så kan de gå när inte haspen är på :p haha :p nej usch, nu ska jag gå upp och lägga mig och läsa Engelskaboken. Ska ju ha läst 50 sidor tills imorn så de är kankse bra om man börjar nu så har man förhoppningsvis hunnit läsa iaf 30 lr 40, i bästa fall 50. Nej nu måste jag sluta pladdra på, iväg med mig och läs nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0