Resumé av gårdagen

Go morgon!
Vart så himla sur igår/inatt! Kom hem vid halv ett ocg då skulle jag logga in på bloggen... men då kunde man tydligen inte logga in mellan 00-04! Vad är de för idiotiskt påhitt?! Så nu blir de en liten snabb uppdatering om vad jag gjorde igår  ;)
åkte hem till Ida vid 12 och va med henne och Sara till 2, sen åkte jag till stallet och red Undri :) Efter de så åkte jag hem till Ida igen och snackade med Sussie och Elin :) Jag va kvar där enda tills jag skulle till stallet igen vid 8 :p då vart de ridning igen :) vid 9.30 så åkte jag hem till Idag igen och då kollade vi på en film. Eller jag kollade inte jag somnade efter en halv timme... som vanligt :p Sen åkte jag hem i dimman och mörkret och kollade på en film, och då lyckade jag hålla mig vaken :p Så de vart en fullspäckad och rolig dag, som slutade vid 2 ;)




Söta lilla Undri




Filmen jag kollade på när jag kom hem, lånade 10 filmer av Elin igår :) vet inte riktigt när jag ska ha tid att kolla på dom :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0