prominix med läskigt slut...

Har kollat på Bonde söker fru och nu kollar jag på Grey´s efter de blir de True Blood :) Har pluggat tyska oxå faktiskt :p de är så himla mkt att plugga på men de är ju iaf lite mindre den här gången när de bara är 2 kap ist för 3 :)
jag va ut och gick en sväng runt broarna, de va jätte skönt att få gå lite och rensa hjärnan :) men höll på att dö, när jag skulle gå över vägen och in genom grindhålet så stod de en bil vid postlådorna och i bilen satte en människa! Jag höll på att dö av rädsla!! Så jag sprang mot huset och då mötte jag mamma som berättade att de va en kille som kört rakt in i våra postlådor och sen rak in i trädet... han hade väl antagligen kört för fort och missat kurvan lr typ somnat lr nått... sen satt jag och pluggade en stund till och sen vart de bonde söker fru :)



hittade min "gamla" skor, prominixade i dom :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0