problematiskt

Nej nu måste jag verkligen ta tag i saker och ting ordentligt!!! Får väl ta och börja med den kära fysiken... för ärligt talat så har jag inte pluggat särskilt mkt på den idag. De är bara för att de är så extremt tråkit med fysik och om de är tråkit så går de inte lika lätt in i huvet.... om de inte fastnar snart så är de ju kört! Vill verkligen åtminstonne ha G på de där värdelösa provet!!!

Längtar som fan till höstlovet!! Vill vara ledig och slippa allt pluggande! Men innan dess ås är de  2 labbrapporter, minst 6 prov och en himla massa läxor! Fattar inte riktigt hur de är tänkt att ma ska orka plugga så mkt som man igentligen borde göra...? Man blir bara så less! (särskilt på fysiken!!) Nu ska jag gå upp sätta mig i sängen och läsa igenom allt en gång, sen får jag väl helt enkelt se om de är nått som fastnat har de inte de så är de illa... men jag har ju en håla imorn på 1,5 timmar innan fysiken börjar, de blir väl till att råplugga då oxå... :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0