morron i Göteborg

Goooooood morning! :D

Jag har sovit jätte bra :) synde bara att jag vaknade vid 7, hade gärna sovit lite längre :p men  nu är jag upp och har kollat klart på TB. Jag somnade inna de va slut igår så jag missade lite grann, som vanligt ;)
Dagens planer ser ut såhär: Frukost, film, ut och kolla runt lite, lunch/fika på 7-eleven (har aldrig varti in på en 7-eleven butik :p), pärlcafé, förbereda middan, afrikansk dans, midda, och sen har jag inte planerat nått mer :p
Sen har jag ett lite problem... vet inte vad jag ska ha för kläder på mig idag, skulle gärna vilja ha något av de nya men satidigt vill jag använda de jag hade med mig :p får väl helt enkelt se hur de blir :p nu ska jag kolla på lite film tills Carro vaknar =)

Ska nog ta lite kort idag... vill ju ha lite fina Gbg bilder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0