mörkt och svart

Jag har ätit frukost och nu ska jag klä på mig och åka iväg till stallet. Idag är de tömma-höskullen-time :p så de är bara å bita hipo och jobba, jobba, jobba :p men de kommer gå så bra så :)
har börjat läsa en ny boke :) Kiki Strike del 2. Denna del läser jag på engelska, läste den andra på svenska så har en kännsla av att de kan bli lite förvirrat när man byter språk sådär :p men de ska nog gå bra de me :p
med tanke på hur bra första boken va så måste ju den här oxå vara bra ;)
                      

De är så himla mörkt ute, även fast de börjar ljusna nu så känns de som om de fortfarande är natt.... och mörkare kommer de bli. För i natt så ska man ju ställa tbx klockan, så de blir sovmorron imorn :) härlit! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0