kort dag...

Då va man äntligen hemma, lr jag har väl varit hemma i 40 min redan men de är inte förens  nu jag skalgit på datan :p Mamma kom och hämtade mig efter skolan, vi har ju haft Liv och Lust dag och fick sluta 1 ist för 4 vilket känns riktigt bra :D Men kan ju säga att jag ligger här och fryser om fötterna för tillfället... för jag fick såt ute och vänta på mamma i 10 min! De låter ju inte så mkt men när de regnar, haglar, snöar och blåser jätte, jätte mkt så känns 10 min som en evighet kan jag säga :p stackars mej :p och snart måste jag börja oroa mig för matten, har ju prov imorn vilket inte känns så bra.... matte D är ju inte direkt lätt så man måste ju verkligen anstränga sig... men hoppas jag får G iaf...
Men nu ska jag läsa lite i Islandshästen och sen kan jag ta tag i pluggandet :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0