i väntans tider

Ligger och väntar på att klockan ska bli 19.20 så jag kan få åka till stallet och träffa Ida och prata med henne :p de brukar va så roligt :p fast en sak gör att jag inte alls vill åka och de är att jag fryser om min stackaras kalla fötter :/ men nu kom jag på en bra sak som verkligen är rolig :) Vi har ingen deutsch imorn! :D:D:D gud så skönt! Men tyvärr så har vi ju prov i skiten på torsda... men de kommer nog gå bra :p bättre än förra provet hoppas jag, de gick ju inte så jätte bra med tanke på att jag obbade på kvällen innan ias för att plugga :p men så kan de gå och pengar är ju viktigt de me :p haha :p men ska nog ta och kolla runt lite och försöka få kontakt med Reija som inte svara på mina sms ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0