skvallertidningen!

Efter en hård och jobbig dag så sitter jag nu, som allti i min säng med datan i knät. Men vad som skiljer sig den här em mot alla andra är att jag läser skvallertidningen Hänt Bild. Riktigt bra tidning med en massa smaskit skvaller, de gillas (Y) Läste bla lite om den nya Sex and the City filmen, vill så gärna se den!! :D Men får helt enkelt vänta tills den har världspremiär den 28 maj 2010! Jobbit å vänta så länge men de komme rju en massa andra filmer nu i höst så tiden kommer nog gå fort ändå :p
JUst nu är de Buffy och vampyrerna på tv, eftersom de inte finns nått bättre att "titta" på så får de stå på... inte för att jag kollar så noga, jag har ju fullt upp med tidningen och datan ;)
Funderar på om jag ska ta och kolla på Sex and the City the movie ikväll, är riktigt sugen på att se den + lite chips kanske.. hmmmm.... de låter som en superbra idé :)

 
I like the style! även om de inte är nått jag skulle kunna tänka mig att
ha på mig de men de ser riktigt bra ut på henne =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0