något jag aldrig kommer få veta

Fick precis en sån där känsla alldeles nyss! Valde jag verkligen rätt när jag sökte till gymnasiet? Är inte helt säker på om jag gjorde de... skulle jag ha valt Dille som jag tänkt från början? Okej, jag har ju strömsholm att gå på sen om jag vill utbilda mig till de jag vill inom hästnäringen men om ja hade gått Dille hade jag lärt mig de tidigare och verkligen fått lära mig allt... Jag vet att man inte ska fundera och tänka tbx på sånna här grejer men den här gången undrar jag verkligen inte om de är så att jag klantade till de ordentligt för mig... De hade ju verkligen varit helt annorlunda att gå där upp de är en bra bit bort men de hade nog varit lärorikt! Men å andra sidan så trivs jag väldigt bra i min klass och på brux. De är verkligen inget fel på de! Men jag bara undrar hur de skulle vara om jag val annorlunda, hade de varit lättare för mig att nå min mål lr har jag samma förutsättningar nu som jag skulle ha kunnat haft där? En ska har jag iaf insett, de är försent att ändra sig nu!


Dille Gårds Naturbruksgymnasium


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0