Nyheter från Cocoo

Hello! Nu har jag kommit hem från skolan, ätit och nu ska jag lägga in lite bilder från nya förhandsvisningen på armband från Cocoo :) riktigt niceiga grejer får jag säga :D


Coolt armband finns i ljusblått, orange och vitt. Riktigt fint och coolt :) funderar på att köpa ett ljusblått!



Snygga armband med berlocker i guldfärg, ska nog köpa det övere av de här 2 :) har ett ljusblått och vill ha ett lite mörkare =) finns i fler färger!

Dehär armbandet är bara så coolt får jag säga =D verkligen superfint och stilfullt :)


tyvärr vart bilden inte så bra :S men dessa armband föreställer muslimska symbolen Fatimas hand, finns i alla möjliga färger och är ett enkelt men fint armband :) funderar även på att köpa ett sånt här armband :)

Här var en bättre bild :D


Tärningar! Häfftigt armband säger jag bara ;)


Supersött armband med en liten bakelse på, söt :)





Oj oj, om jag skulle köpa alla armband som jag vill ha här så skulle jag verkligen bli ur fattig Xd men måste köpa några iaf :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0