plugga tyska idag igen....

Kan ju säga att matte provet gitt åt helvete! De va hur svårt som hellst och jag fattade nada, några tal va enkla men får väl se om jag klara G-gränsen lr inte :s har jag otur får vi tbx proven redan imorn... lr iof de vore ju rätt så skönt å veta hur de gick... men har inga stora förhoppningar :p Nu när ett prov är avklarat så är de dax att plugga till nästa, imorn blir de nämligen tyskprov. De som är bra med de är att de iaf inte kan gå sämmre än matten :p man måste ju tänka lite positivt :p nej så nu ska jag plugga till kl 6 sen tänkte jag ta en promenad och sen plugga ett tag igen. De vart ju inge promenix igår så får väl ta en xtra lång idag :) (ner för trappan och upp igen) haha skoja bara Xd

Det är går så segt att ladda upp bilder så får ta de nån annan gång när jag har tid :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0