123456789

Hade tur idag,  vi hade ingen tyska! Så vi slutade 13.40 ist för 16.15 :) mami kom och hämtade mig efterskolan och nu sitter jag och kollar på lite klipp från VAKNA! Sen ska jag helt enkelt plugga fysik och försöka hinna med att städa rummet :p inte för att jag vill städa rummet men de är ju roligare att städa rummet än att plugga fysik :p

De va ju rätt skruva i skolan idag :p först hade vi FE där vi skrev om våra annonser, då kom ju Lasse in och komenterade våran annons haha Xd de va lite galet XD sen va de ju Samhäll då va de dax för diskussion och argumentation om dödsstraff, vissa ideér och förslag va ju lite underliga om man säger så ;) haha "vi kan ju ha privat företag som avrättar folk" haha XD        Svenskan va ju oxå rätt så galen, klockan som gick helt galet fort! Minutvisaren gick som en sekundvisare och alla satt och väntade in att den skulle stanna på 11.33 haha men inte gjorde den de heller :p haha sen va de ju en intejpad Pelle oxå XD haha
Matten va ju som vanligt, rolig ibland med alla småkomentarer ;) haha men idag va de ganks så lugnt på den fronten :p

nu ska jag gå ner i källaren och hämta lite strips som vi ska ha till maten och sen ska jag börja plugga...suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0