dagens armband!

Nu ligger jag i sängen och försöker läsa lite i boken. Febern har nog gått ner lite men jag hr fortfarande ont i huvet och i kroppen... funderade på att kolla på en film som jag lagt över på "min" data men av någon anledning så går de inta att spela upp den.... lr de går att spel upp den men de blir bara ljud ingen bild :( och de är ju ingen mening att sitta och lyssna på en film som man aldrig sett :p

Här är 2 stycken armband som jag hittar på Silverhästen. Riktigt fina med lagom mkt grejer på. Äkta silver och handgjorda. Skulle gärna vilja köpa ett... men de kostar ju endel med äkta silver...

 
Häst i pass och tölt


Häst i pass, tölt och galopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0