trött efter en jobbig vecka!

Är så himla trött nu! Har suttit med labrapporten typ hela kvällen och så har jag varit i stallet oxå... nu ska jag försöka välja ut en bok som vi ska läsa på svenskan oxå, suck! Aldrig kan de vara lugnt och fridfullt i skolan de måste alltid vara en massa skit man ska göra! Usch! Men är iaf glad att vi gick på teatern igår, de va ju nått kul bland allt de tråkiga =) men nu ska jag nog gå upp och kolla på lite film eller läsa och sen sova... jag tror nog att de kommer bli sova :)
Imorn blir de full fart igen då är de städning, stall och pluggnign som står på schemat :) kankse blir de TB ikväll... får se helt enkelt... gonatt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0