gårdagens Karlssons dag

Hade askul med Ida igår! :) efter stallet på em så gick jag hem till henne alldeles själv i mörktet, stolt över mig själv! =) Sen käkade vi pizza och snackade och sat vid datorerna (lagom sociala) ;) haha sen tog vi Party Traktorn till stallet (Y) sen fick jag köra hela vägen hem, och de gick nju som de gick Xd körde iaf inte av vägen :p sen hade vi askul och ja vad ska man säga.... vi garvade hur mkt som hellst Xd
Efter 10 nån gång slog vi på en film som inte va så värst bra men de gjorde inget för jag somnade som vanligt iaf ;) så natten spenderades på soffan :)


Dålig bild på PArty Traktorn


Ida när vi smög runt huset XD


Tindra


Undri


Ida posar för kameran, haha Xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0