Full fart idag :)

Halloj!
Idag har jag haft fult upp men de har varit en rolig dag :) Jag kollade på tv ett tag och sen hjälpte jag mamma att ta fram ett Barbie hus från vinden som vi ska ge till Elin och Elise :p Sen åkte jag till stallet och red Kolan i det regniga vädret :p När jag kom hem igen så gick jag igenom alla mina gamla Barbie saker och kollade vad jag hade för något :p haha de va ganska så kul och jag vart alldeles nostalgisk :p
Åkte till stallet på kvällen oxå och då red jag Fabbe en sväng de gick ganksa så bra förutom att vi vart attakerade av Therna som skulle sparka oss :O de va ganska så elakt men vi klarade oss bra =) Nu har jag kollat på Filip & Fredrik och The Big Bang Theory :) Snart ska jag nog läsa lite och sen ska jag sova =)


Kolan


Undri


Fabbe som får fotbad och magnettäcke


Vinnaren i tävlingen utses imorn =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0