låångt!!!

okej, idag har de varit en lååång dag! började imorse men att ha tyska i 90 min, men de va rätt så kul, vi fick gå ut i skogen och sen vart de lite tipspromenad. Tyvärr så avslutades lektionen med att vi fick jobba lite seriöst oxå, de va ju inte så värst rolit :/  sen va de hål fram till idrotten i typ en time eftersom vi inte hade nån fysik (Y) hur skönt som hellst att slippa den!!
Idrotten va lagom rolig och jobbig för att vara första lektionen på hela terminen synd bara att de va så jäkla varmt ute!! Sen bara de av till luch och efter de va de matte, boring!! vi hade genomgång hela lektionen, inte konstit att man blir trött!! Efter en totalt urtråkig mattelektion så skrev vi klart allt till vårt TTC föredrag så  nu vet alla vad dom ska säga så nu är de bara att öva :)

Imorn efter skolan så dra vi hem till ellen och sen bär de av mot Öregrund! de kommer bli så roligt och samtidigt så läskit! fatta att stå och prata in för typ 100 pers, de gör man ju inte direkt varje dag :S men de ska nog gå bra...de jobbigaste kommer nog vara att man inte kommer ha nån data :/ hur ska jag överleva?!

Nu måste jag gå upp och packa men har igentligen ingen lust alls! vet inte vad jag ska ha med mig och hur mkt man kan få med sig... känns som om att jag kommer att packa kläder för 2 veckor, men de är ju iaf bättre att ha med för mkt än förlite ;)



Nu måste jag bara skriva om nått super läskit!!! En tjej som typ bor mitt emot mig, på andra sidan ån har försvunnit!! Hon har varit borta sen i torsdas, torsdas! Idag är de lixom tisda, fatta va länge.... så länge kan man ju inte bara vara "borta" nått måste ju ha hänt, men vad?
De är inte förens en sånnhär sak händer som man börjar tänka och bli lite mer rädd för saker och ting. Man börar tänka på vad som kan hända och tänk om de händer en själv, vad skulle man göra? Vad är de igentligen som kan hända? Svaret är helt enkelt: Allt kan hända! Man skulle göra allt för att överleva! Man skulle inte bry sig om nånting annat än att försöka ta sig ur problemet!


Hur jäkla hemskt som hellst!


De vart ett jäkla långt inlägg nu :p men men... ska väl gå upp och packa så jag blir kalar nån sablans gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0