Rom byggdes inte på en dag...

Nu är de kväll igen och de är tusen saker som jag skulle vilja skriva! Men man kan ju inte skriva allt på samma gång :p

De har varit en väldig slapp dag idag faktist fast har ändå fått lite gjort. Skulle ha städat rummet, vilket verkligen behövs, men de får bli imornbitti.... om jag orkar.
De bästa jag har gjot idag var nog min blåbärspaj! :) Sen har jag longerat Kolan en sväng nu på kvällen och så har jag ridit Undri för andra gången efter hans sommarvila. De känns bra att ha gjort nått med dom små liven idag för man vet ju inte hur de kommer bli sen när skolan börjar :/ Men som mitt schema ser ut nu så verkar de ju ganska så soft ;)

Imor blir de möte med LLKS, Ellen och Philip vi ska skriva mer på vår presentation till TTC 09, de blir nog bra tillslut får jag hoppas :)





Nähä, nu räcker de för idag ;) Gonatt!

Kommentarer
Postat av: ewson

den otroligt fina lampan ;)

2009-09-07 @ 20:46:38
Postat av: Johanna

Bara för att jag inte försog att lampan va trasig :p

2009-09-08 @ 15:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0