En hård men rolig helg! ;)

klolckan är 10 och jag är helt slut!! Men de kan ju bero på helgens äventyr.... har typ sovit 10 timmar på 2 dygn, en aning lite kanske! Har jobbat från 1 idag till 9, jobbit! De va hur mkt folk som hellst! De va nog tur att telefonen va trasig annars hade vi nog haft ännu mer å göra ;)
Känns iaf bra att dom tog de så bra när jag sa att jag nog inte kan jobba så himla mkt när skolan börjar, utan bara lite ibland...
Hoppas bara att skolan kommer va ungefär som förr, de är så jobbit med en massa läxor!! Men Vv slipper ju iaf biologi den här terminen (Y)
Imorn ska jag vara hundvakt åt Eves lilla Tequila, vi får väl se hur de går :p hoppas även på att kunna åka in en sväng till stan å handla lite klädar :) men får väl se...
Sen på kvällen ska jag iväg till stallet och rida Kolan :) och sen Undri :)

Hoppas de är nått bra på tv som man kan somna till! :) Håller på å faller ihop så de är väl lika bra att jag gå upptil sängen :p

Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0