första skoldan

hallå! :)
hade en sjukt bra dag i skolan =) de va så kul å träffa allt folk igen :) fick tyvärr inte våra gamla skåp :( men fick iaf ett överskåp :d jag böt med LLKS så hon fick mitt underskåp :)  eftersom att skåpen inte va på samma ställe som förr så gick vi och hämtade våran bänk <3 och ställde den vid våra nya skåp :)
Vi började med matte D idag! de va helt ok, jag fattade faktist vad vi höll på me, helt otroligt ;) haha nedå, men de va kul att man förstod :p så nu måste jag vara stenhård på att jag inte kommer efter och slarva för mkt som jag gjorde förra terminen :/  nu ska de bli nya tag och ordning och reda! :)

är så extremt hungrig!! snart blir de mat :) fisk och potatis och spenat, supergott! :D
Tila ligger och sover i i mitt knä så söt! =)
är så glad att malin kanske ska börja på brux :) de vore så kul :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0