stressdagen nr 1

är helt slut efter den här stressiga dagen! Men de har varit en rätt så bra dag iaf :) sitter just nu och lyssnar på musik coh halvsover :p så jäkla skönt att man börjar på onsda och inte imorn :) så imorn blir de bara slapp, hundvakt och ev. lite städning...

har precis ätit tre mackor, känns inte så bra :/ men va super hungrig! men de är inte så konstigt med tanke på att jag bara ätit frukost och midda tidigare idag :p

Ridningen idag gick bra, red ut på Kolan och sen vart de Undri på volten. Hoppas på fint väder imorn kväll så jag kan ta ut Fabbe en sväng :)

Dagens Eve citat: - Titta vad har dom gjort där?! Har dom rivit upp åkern?!
                                     -  Nej, dom plöjer....


Sitter och snackar med Carro och Martin, två underbara personer! <3

Men nu måste jag nog gå upp för nu är jag super trött!
Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0