sego freda

hungrig! men de är ju inget ovanligt med de ;) är ju jämt hungrig, fast inte när jag väl ska äta :p men idag blir de xtra god mat! räkor och vitlökssås, och paj med mina ny plockade kantareller på :)


jobbig dag i skolan, först samhällskunskap sen svenska och sen vart de 1,5 timmes hål.... efter de vart de fysik i en time!!! Boring!! efter de vart de kemi och de är iaf roligt :) sen som om att de inte räckte så hade vi 40 min engelska oxå (suck!) vi hade nått idiotiskt test! och de gick ju inte så bra.... skoldagen slutade alltså efter halv fyra! på en freda! de är ju inte klokt! vi va lixom dom ända kvar på hela skolan typ, fattar inte att de jämt är vi som får gå så sent på fredagar... dumt!!!

efter skolan va jag hem till Annso en stund, plockade lite äpplen som hon skulle ha till saft. sen fick jag jaga en elak fisk sok hon hade i sitt akvarie :p när jag fångat den så fick den uppleva att bli nerspolad i toan, haha, de kan ju inte ha varit särskilt kul ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0