kantareller, unghästar och smycken...

va ut och skulle plocka kantareller till mamma idag inna stallet. först hittade jag inge och när jag va påväg tillbaka så hittade jag ett ställe med jätte mkt! :) fick ihop 622 gram :D så nu blir de kantarell paj imorn ;) gott!

red Undri nu på kvällen, de gick riktit bra, han va verkligen pigg och busig. Han försökte slänga av mig och hittade på lite saker men jag höll mig kvar och de är väl huvudsaken ;) hoppas på att kunna rida ut på Kolan en sväng imorn och sen en sväng på Undri på volten efter de....

Beställde iaf mitt armband idag =) och ett halsband, hoppas på att kunna beställa mer grejer sen när jag har mer pengar :p



nu ska jag bära upp min stereo och mina nystrykta kläder och sen ska jag läsa lite i min bok, den är så bra! :)
hoppas på en bra dag imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0